پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳) | افزایش دمای مناطق گرمسیر استان تا ۴۰ درجه! اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش ۵ زندگی دیگر شد (۹ خرداد ۱۴۰۳) بانوان پیش از اقدام به بارداری از سلامت دهان و دندان خود اطمینان حاصل کنند ژنتیک و وراثت اصلی‌ترین علت کم‌کاری تیروئید در کودکان بیماری MS درمان قطعی ندارد، اما با مصرف دارو می‌تواند به خوبی کنترل شود والدین؛ فرزند اول را برای حضور نوزاد جدید آماده کنند بی‌احترامی، زخمی است که با کودک می‌ماند! چه زمانی وقت مداوا و جراحی چاقی در کودکان است؟ راز جوان‌تر شدن در پیری آخرین فرصت برای ازدواج‌نکن‌ها | زنگ هشدار برای تجرد قطعی یک میلیون دهه شصتی به صدا درآمد درباره بیماری «ام اس» و راه‌های پیشگیری از آن پیش‌بینی افزایش دما در غالب نقاط کشور (۹ خرداد ۱۴۰۳) خیران مدرسه‌ساز ۳۰ کلاس جدید در حاشیه مشهد می‌سازند اما و اگر‌های ثبت‌نام سرویس مدارس | چرا سامانه «سپند» در دسترس نیست؟ فروش خودرو سیل‌زده مشهدی به ۵ میلیون تومان! سرقت مسلحانه گله گوسفندان در حوالی مشهد جدال با مرگ | روایت ۲ ساعت اضطراب و دلهره در عملیات نجات جان پاکبان مشهدی گرفتار در سیل + ویدئو خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه برای معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۰ آموزش‌ و پرورش: سوالات امتحان علوم خارج از کتاب درسی نبود آموزش تهیه چند نوع دسر و نوشیدنی با توت فرنگی
سرخط خبرها

پروژه احداث هتل فرودگاهی مشهد در دستور کار قرار گرفت

  • کد خبر: ۱۸۲۴۵۲
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
پروژه احداث هتل فرودگاهی مشهد در دستور کار قرار گرفت
فاصله ۸ کیلومتری و آمار بالای پرواز و تردد مسافران در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد باعث شده است که جای خالی برخی امکانات رفاهی در این مجموعه حس شود. کمبودی که باعث شده ایده احداث هتل فرودگاهی مشهد به مرحله اجرا نزدیک و نزدیک‌تر شود.

به گزارش شهرآرانیوز، عضو هیئت‌مدیره و راهبر معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها در نشست هم‌اندیشی احداث هتل فرودگاهی مشهد گفت: انعقاد تفاهم‌نامه به‌منظور احداث هتل فرودگاهی میان وزرای راه و شهرسازی و گردشگری نشان‌دهنده اهتمام دولت نسبت به این پروژه است.

هادی یوسف پورآذری ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید؛ باید نگاه جدی به موضوع سرمایه‌گذاری داشته باشیم چراکه سرمایه‌گذاری در واقع آغاز کننده حرکت به‌سمت رشد تولید است.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی آمادگی خود را نسبت به کلنگ‌زنی نخستین هتل فرودگاهی کشور در مشهدمقدس اعلام کرده است.

احداث «هتل فرودگاهی مشهد» کلید خورد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی نیز در این نشست گفت: با توجه به آمار بالای پروازی و تردد مسافران در فرودگاه مشهد و نیز ۲۴ ساعته بودن این فرودگاه و فاصله حدود ۸ کیلومتری تا مرکز شهر مشهد، عدم امکان اقامت موقت در محدوده فرودگاه یکی از مشکلات مسافران غیرترانزیتی و شرکت‌های هواپیمایی است.

محمود امانی‌بنی ادامه داد: افزایش درآمد‌های غیرهوانوردی، ایجاد تسهیلات مناسب و در خور مسافران داخلی و خارحی و به‌وجود آمدن شرایط و فرصت‌های جدید درآمدی مانند پیست ورزشی، پارک هوانوردی، بازارچه‌های نوآوری و گردشگری، رستوران و... با استفاده از فضای ایجاد شده برای هتل فرودگاهی از جمله اهداف این طرح است.

گفتنی است؛ این نشست با حضور رسول پوست‌فروشان سرپرست دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه‌ها، احمد تجری مدیرکل سرمایه‌گذاری وزارت میراث‌فرهنگی و سیدجواد موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان‌رضوی به میزبانی فرودگاه مشهد برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->